La pregunta del dia: “A favor o en contra dels tatuatges?”

Els tatuatges són una forma artística de mostrar les coses o fets importants de les nostres vides. Dit això, ens agradaria saber si creieu que els tatuatges són la forma més eficaç de demostrar-ho, si no ho són i si sou uns fanàtics d’aquest dir-nos quin serieu capaç de fer-vos i per a quin motiu?

Preguntes plantejades:

· En contra o a favor dels tatuatges?

· Quin et faries?  Per a quina raó?

Esperem les vostres respostes! 🙂 

 

 

About landal97

Som dues bones amigues que ens hem unit amb dos únics objectius: fer el més espectacular treball de recerca mai fet de blogs i informar als alumnes sobre les notícies més fresques del nostre institut. T'hi uneixes?

Posted on 28/05/2014, in La pregunta del dia, Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. 4 comentaris.

  1. Hòstia,per suposat que són una forma artística d’expressar un sentiment o una etapa de la teva vida viscuda, pero cony, si et tatues una estrella o qualsevol parida que no significa res per tú, només el simple fet de mostrar un tatuaje, ets imbècil. Personalment els trobo molt significatius, i queden bé (tot i que a la vida laboral et recomanin tapar-lo). Sóc d’aquells que sap que els quaranta tindrà el braç tatuat i l’espatlla si es pot, tot i així no se que fer-me (és una tasca difícil de pensar, ja que tal com he dit abans fer-se un tatuatje ”porque me da la gana” és de lo més inútil)

  2. Aina Fernández

    Totalment a favor, no son simples dibuxos impresos en la pell, són detalls, moments, vivències, persones que pel motiu que sigui han marcat la teva vida i també vols que estiguin marcats damunt la teva pell. Repescte a la gent que diu que portar tatuatges és una forma de rebeldia, o de ser una mala persona o un delincuent.. És la tonteria més gran que he sentit mal.
    Jo en porto 4 tres de petits i un de més gran a l’esquena i tots ells signifiquen alguna cosa important per mi.
    La meva pell, la meva decisió.

  3. Jo estic a favor, per que ami m’ han dit que cuan algú es fa un tatuatge es per algun motiu. Ami m’agradan, pero jo no amb vui fer cap.

  4. a mi ma graden motl els tatus

Deixa un comentari